Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
5051391505   Coordinació d'equips directius: gestió administrativa
2018-2019   Seminari de coordinació. Educació Primària
  
   15/11/2018 - 23/5/2019 (15 hores) de 9:00h a 11:00h
   CRP del Gironès
   C. Sol, 15 (Girona) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Gironès
  
  
  
Accessos   Veure plànol
Inscripció   12/09/2018 - 26/09/2018
  
Descripció i   Metodologia:   Espai de trobada i intercanvi adreçat a secretaris de centres d'infantil i primària per compartir coneixements al voltant d'algunes tasques específiques de gestió: esfer@, gestió econòmica...
  
Objectius   1-Establir una xarxa de suport i col·laboració entre secretaris d'escoles d'infantil i primària en relació a algunes tasques de gestió.
2-Organitzar la documentació necessària per optimitzar la gestió administrativa.
3-Compartir coneixements, dubtes i solucions a l’entorn del nou programa de gestió administrativa.
  
Continguts   - Gestió econòmica
- Coordinació tasques de gestió
  
Avaluació   Satisfacció dels assistents.
Avaluació dels materials i/o evidències justificades del treball realitzat.
  
Requisits de  certificació   -Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de la formació.
-Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l'aprofitament i la transferència immediata.

  
E-mail   crp-girones@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dijous   15/11/2018   0900   1100 
 Sessió 2   dijous   13/12/2018   0900   1100 
 Sessió 3   dijous   14/02/2019   0900   1100 
 Sessió 4   dijous   21/03/2019   0900   1100 
 Sessió 5   dijous   23/05/2019   0900   1100 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent