5051391505 |
Coordinació d'equips directius: gestió administrativa |
2018-2019 |
Seminari de coordinació. Educació Primària |
|
|
|
15/11/2018 - 23/5/2019 (15 hores) de 9:00h a 11:00h |
|
CRP del Gironès |
|
C. Sol, 15 (Girona)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Gironès
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Veure plànol
|
Inscripció |
12/09/2018 - 26/09/2018 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Espai de trobada i intercanvi adreçat a secretaris de centres d'infantil i primària per compartir coneixements al voltant d'algunes tasques específiques de gestió: esfer@, gestió econòmica...
|
| |
Objectius |
1-Establir una xarxa de suport i col·laboració entre secretaris d'escoles d'infantil i primària en relació a algunes tasques de gestió.
2-Organitzar la documentació necessària per optimitzar la gestió administrativa.
3-Compartir coneixements, dubtes i solucions a l’entorn del nou programa de gestió administrativa.
|
| |
Continguts |
- Gestió econòmica
- Coordinació tasques de gestió
|
| |
Avaluació |
Satisfacció dels assistents.
Avaluació dels materials i/o evidències justificades del treball realitzat.
|
| |
Requisits de certificació |
-Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de la formació.
-Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l'aprofitament i la transferència immediata.
|
| |
E-mail |
crp-girones@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dijous |
15/11/2018 |
0900 |
1100 |
Sessió 2 |
dijous |
13/12/2018 |
0900 |
1100 |
Sessió 3 |
dijous |
14/02/2019 |
0900 |
1100 |
Sessió 4 |
dijous |
21/03/2019 |
0900 |
1100 |
Sessió 5 |
dijous |
23/05/2019 |
0900 |
1100 |
|
| |